Strategisk kommunikation



– MEGET ENKLERE END DET LYDER



En kommunikationsstrategi? Er det ikke at skyde gråspurve med Scud-missiler?

Nej, ikke hvis vi tilpasser indhold og omfang til jeres behov og sikrer, at den tager udgangspunkt i jeres kunder, kultur og forretningsstrategi.


Vi vil arbejde med:

  • at kortlægge jeres kunder og deres behov
  • at identificere unikke egenskaber i jeres kultur og forretning (som I måske selv har overset)
  • at formulere budskaber, som interesserer jeres kunder og motiverer jeres medarbejdere.​
  • at omsætte forretningsstrategien til kommunikationsstrategi.


Kommunikationsstrategien suppleres selvfølgelig med konkrete anvisninger til, hvordan I kan kommunikere – fx nyhedsmails, SoMe content, webtekster, annoncer m.m.


Og hvad får I ud af det?

  • Regelmæssig, ensartet og effektiv kommunikation uden buzzword og brancheklichéer
  • Et nyttigt kompas og en enkel guide for jeres interne og eksterne kommunikation. Og hvad der er endnu vigtigere – som differentierer jer fra konkurrenterne!

– uanset om I selv løser reklame- og kommunikationsopgaverne eller overlader dem til en professionel.

​Giver det stadig ikke mening? Så kontakt mig og lad os finde en kaliber, der passer til jer.