Strategisk kommunikation



– MEGET ENKLERE END DET LYDER



En kommunikationsstrategi? Er det ikke at skyde gråspurve med Scud-missiler?

Nej, ikke hvis vi tilpasser indhold og omfang til jeres behov.


Kommunikationsstrategisk assistance kan fx omfatte:

  • kortlægning af den værdi jeres kunder får ud af samarbejdet med jer – og hvordan I kan kommunikere den.
  • hvordan jeres forretningsstrategi omsættes til kommunikationsstrategi, så kunder og medarbejderne forstår, hvad I vil, og hvor I vil hen.
  • en payoff, et navn til et subbrand eller et kommunikationskoncept til et nyt forretningsområde.

Kommunikationsstrategi suppleres selvfølgelig med konkrete anvisninger til, hvordan den eksekveres i fx nyhedsmails, SoMe content, webtekster, annoncer m.m.


Og hvad får I ud af det?

  • Regelmæssig, ensartet og effektiv kommunikation uden buzzword og brancheklichéer
  • Et nyttigt kompas og en enkel guide for jeres interne og eksterne kommunikation. Og hvad der er endnu vigtigere – som differentierer jer fra konkurrenterne!

– uanset om I selv løser reklame- og kommunikationsopgaverne eller overlader dem til en professionel.

​Giver det stadig ikke mening? Så kontakt mig og lad os finde en kaliber, der passer til jer.